donderdag 10 mei 2012

Gordijnstress


Zoiets is het niet hoor, Aaaaarch!
Het heeft even geduurd, maar we krijgen nu eindelijk onze nieuwe gordijnen, niet zo hier en daar een lapje maar meteen het hele huis rond. Misschien dat het daarom is dat het even geduurd heeft. Maar nu heb ik dus last van gordijnstress. Zou het wel mooi staan is bezorgdheid nummer 1. En nu moet ik zorgen dat die mannen er straks ook bij kunnen om alles te monteren etc. Ik heb op de verdieping al serieus opgeruimd, maar dan nog zullen ze op tafels moeten klimmen om overal bij te kunnen komen. Vanavond en de rest van de week zullen er ramen gelapt en gordijnen gewassen worden en ik zal maar zorgen dat de vensterbanken al een eind leeg zijn zeker.  Mijn schoonmoeder heeft aangeboden om te komen helpen (is inmiddels gebeurt, dank hiervoor), ik vond dat eerst eigenlijk helemaal niet nodig, maar het is toch wel fijn om er wat extra  hulp bij te hebben. Arjan zorgt dat hij thuis is als ze komen want die moet in de gaten houden dat ze alles zodanig maken dat we daarna de ramen nog open kunnen doen en zo, tja, ik wilde vouwgordijntjes en dat gaat met onze ramen eigenlijk maar net.
De oude overgordijnen uit de woonkamer bewaar ik nog wel als reserve, er is namelijk niks mis mee, niet versleten, niet stuk, zelfs maar amper verkleurd. De glasgordijnen en lamellen is een heel ander verhaal, misschien dat ik nog wat bewaar voor aan het raam in de garage, maar de rest gaat weg. Op de verdieping hadden we wel heel tijdelijke lappen hangen, deze heb ik gewassen en (niet lachen) ik denk dat ik hier een kiel voor met carnaval van maak, de print is er uiterst geschikt voor. Nog even geduld, dan zal ik de werkelijke foto's hier wel posten.
Wordt vervolgd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten