zaterdag 18 augustus 2012

FF tussendoor

Ik ben al begonnen met mijn verslagje van Folkwoods 2012, maar daar heb ik nog wel wat werk aan, dus dat later. Voor nu even wat plaatjes die ik met mijn nieuwe fototoestel gemaakt heb. Meteen de eerste dag ben ik al even bij ons in de buurt tussen de weien plaatjes gaan schieten.





Natuurlijk was Mignons verjaardag ook weer een mooie reden om wat foto's te maken, hier kon ook meteen mooi wat proberen met die hoge iso waarden (vorige camera had max 1600) en de interne flitser




En uiteraard zijn ook mijn poezen meisjes weer model. Met het warme weer van vandaag lagen ze dus allebei opgerold in een mandje te slapen, persoonlijk zou ik op de koude tegelvloer zijn gaan liggen, maar ik ben dan ook geen kat




Geen opmerkingen:

Een reactie posten