zondag 18 maart 2012

Verse start met Stefmuts' Blog


Na ruim een half jaar wachten, knutselen en vooral mezelf irriteren heb ik besloten om mijn blog bij weblog te stoppen en hier bij blogspot opnieuw te beginnen.
Ik heb nog geprobeerd om er iets leesbaars van te maken, maar mijn oude vertrouwde widgets en dergelijke krijg ik er niet meer fatsoenlijk in en ik mis nog steeds allerlei gegevens zoals foto’s en een hele post van Folkwoods 2011. Leuk joh, steek je tijd in, leuk fotootjes erbij en dan gaan ze migreren en raken het gewoon kwijt. Voor wie mijn oude berichten nog wil lezen heb ik hier nog even het linkje, http://stefmuts.weblog.nl/ , maar beter kun je de link van dit Blog in je favorieten lijst zetten want hier zal ik voortaan mijn verhaal doen. 
Ook hier moet ik nog wel een en ander aan sleutelen om het helemaal naar mijn zin te krijgen dus kijk niet raar op als het er de volgende keer weer wat anders uit ziet. Ik ben nu bezig om een verslagje van mijn reisje naar Barcelona voor te bereiden dus daar kunnen jullie alvast naar uitkijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten