woensdag 18 april 2012

Even lekker klagen

Nou, ik heb eindelijk op dat oude verpeste weblog van weblog.nl (wat trouwens ook onder wordpress valt voor degenen die me die aanbevolen hadden) een verhuisbericht gezet met een verwijzing naar hierzo.
Stiekem hoopte ik toch dat het nog goed zou komen, maar toen kreeg ik deze mail:

Beste
Tot onze enorme spijt moeten we je helaas melden dat het niet zal lukken om missende foto's terug te plaatsen. Hetzelfde geldt helaas voor berichten die op dit moment nog niet aanwezig zijn. De bestanden die we hadden en die oke waren zijn ingevoegd, de rest is onherstelbaar beschadigd geraakt.  
Als je via het cachegeheugen van een zoekmachine zoals. bijv. Google nog bestanden kunt terugvinden kan je ze opnieuw plaatsen en zodoende weer aan je eigen bestanden toevoegen. Onze oprechte en welgemeende excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Medewerker
Weblog.nl helpdesk

Nu kan er wel staan 'Onze oprechte en welgemeende excuses', toch lees ik hier 'zoek het maar lekker zelf uit met je foto's en zoek geraakte berichten'  Nu ben ik er dus echt klaar mee, en ook met het klagen hierover trouwens. 
Ik ben alweer bezig met een leuker verslagje, kunnen jullie binnenkort verwachten, met foto's !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten